Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

ליווי תהליכי פוריות

מתוך תחושת שליחות ומתוך הניסיון האישי הגדול שלי עם עולם טיפולי הפריון, אני מלווה בתהליכים הארוכים והמורכבים הללו. עברתי טיפולי פריון, שלושת ילדי נולדו בפונדקאות במקומות שונים בעולם, שניים מהם גם מתרומת ביצית, כל תהליך היה מסע בפני עצמו.

בכל השלבים צפו ועלו אצלי פחדים וחששות וסיגלתי כלים להתמודד איתם. לא הרגשתי נוח לדבר עם איתי, בן זוגי, למרות שיש לנו זוגיות מאוד קרובה ומכילה, כי לא רציתי להעמיס עליו את הפחדים והחששות שלי. אחות או חברה טובה לא הבינו מה אני עוברת כי הן לא היו במקום הזה אף פעם.

בשלב מסוים הבנתי שאם אני לא אטפל במצב הנפשי שלי, היכולת שלי להביא ילד או ילדה לעולם, פשוט תיפגע. הבנתי שהאימהות היא המטרה והשקט הנפשי הוא האמצעי.

אנחנו משקיעות כל כך הרבה מאמצים ואנרגיה בטיפולי פריון כדי להפוך לאימהות, ולאורך הדרך אנחנו נשחקות- טיפולי הפריון, הציפיות והאכזבות, הרבה פעמים מפרקים אותנו פיזית ונפשית ומישהי צריכה לחבר אותנו מחדש ולעזור לנו להחזיק ולתחזק את עצמנו.

ההסתכלות שלי על התהליכים האלו היא הוליסטית ומביאה בחשבון את הפן הטכני- הבנה של התהליך השלם והשלבים השונים בו, וחשוב מכך, הפן הרגשי- הטלטלות הנפשיות והרגשיות שהתהליכים האלו מציפים, התחושות המגוונות ואפילו סותרות בו זמנית, החל מציפייה והתרגשות מצד אחד, דרך פחד וחוסר וודאות מצד שני. נוסף על אלו יש "הפתעות" לא צפויות ולא תמיד נעימות. חשוב להיכנס לתהליכים האלו עם ארגז כלים כמה שיותר גדול ומצויד כדי שנוכל להתמודד עם הסיטואציות הללו, לקבל את ההחלטה הנכונה לנו ולהמשיך במסע. בכל אחד מהתהליכים התמודדתי עם "הפתעות" וסיגלתי דפוס מחשבה שתמיד מוצא פתרון ונחלץ מהמצב, לא משנה כמה הוא הפתיע. הניסיון האישי שלי בשילוב עם לימודי הקוצ'ינג, אפשרו לי לבנות סל כלים עצום להתמודדות עם התהליך.

המוטו שלי הוא שבכל מסע שאנחנו עוברות בחיים, קריטי שתהיה מישהי שצועדת על אותו המסלול, צעד אחד או שניים לפנינו. שתושיט לנו יד שתוביל, תתמוך ותעצים אותנו. 

אשמח ללוות אותך ולאפשר לך למצוא את השקט הנפשי במסע לאימהות.

מוזמנת ליצור קשר לשיחת היכרות ללא עלות

תפריט נגישות