Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

זרה לא תבין
או: למה כדאי ליווי רגשי ממישהי שעברה חוויה דומה?

"את מבינה על מה אני מדברת. אין לי את החוויה הזו בשום מקום אחר, עם אף אחת". משפט שאמרה לי מתאמנת וסיפרה שהיא מדברת עם חברות ילדות, אחותה שהיא מאוד קרובה אליה ועדיין השיחות שלנו הרבה יותר משמעותיות עבורה כי אני פשוט מבינה אותה. 

 

קצת הזוי שבתהליכי פריון יש מענה לכל הדברים הטכניים, אבל לפן הנפשי אין מענה. כאילו זה הדבר הכי פחות חשוב. יש את הרופאות והרופאים שעושים את הבדיקות ומוודאים שהכל תקין מבחינה רפואית, בפונדקאות יש את עו"ד שנותנים.ות מענה לפן המשפטי והסוכנויות שדואגות לפן הבירוקרטי (או זוגות שעושים את התהליך לבד) אבל לרגשות, לפחדים ולהתמודדות הנפשית, אין מענה. תהליכי הפריון ארוכים, ההורמונים משפיעים על הגוף ומצב הרוח, יש עליות, מורדות, תקוות, הצלחות, כישלונות ובעיקר טלטלות רגשיות שנותרות ללא מענה. 

 

במהלך תהליכי הפריון שעברתי הייתי חייבת מקום נייטלי לפרוק. לא עם בן הזוג שלי (שהוא תומך ומכיל, אבל ידעתי שגם הוא חווה קושי סביב הנושא הזה ולא רציתי להעיק עליו גם עם הפחדים שלי), לא עם חברות טובות (גיליתי שקשה לי לדבר על הקושי הזה עם חברה שהנושא זר ולא מבינה אותי עד הסוף) ואפילו לא עם אמא שלי או אחותי (פשוט כדי לא להכאיב להן).

 

מעבר למרחב שבו אפשר לפרוק ולוונטל, חיפשתי כלים שיעזרו לי להתמודד עם הפחדים שלי כך שהם לא ינהלו אותי, מקום לעבד את החששות ולהוריד את המפלס שלהם, מקום שיעצים אותי ויחבר אותי לכוחות וליכולות שלי. מעבר לכלים הפרקטיים באימון איתי, אשמח להוות עבורך מרחב מבין ומכיל. עברתי מה שאת עוברת ואני מבינה על מה את מדברת.

 

אם את מחפשת ליווי לתהליכי הפריון שאת מתמודדת איתם, מלווה שתאפשר לך לפרוק, תכיל ותבין אותך, ובמקביל תיתן לך כלים להתמודד עם הרגשות והפחדים שצפים, את מוזמנת ליצור איתי קשר.

מוזמנת ליצור קשר לשיחת היכרות ללא עלות

Picture of אביבית צאיג בר-אור

אביבית צאיג בר-אור

מרצה ומנחה סדנאות, מאמנת אישית ומלווה בתהליכי פריון.

מוזמנת ליצור קשר
לשיחת היכרות
ללא עלות

תפריט נגישות